אמא – הילד שלך קורא לך

    חגית אמאייב No Comments on אמא – הילד שלך קורא לך
    9:28
    19.05.24
    בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on מילביצקי: "לבטל את קבינט המלחמה או לצרף את סער"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בכל ילד ישנה כמיהה עצומה לראות את הוריו יקיריו מביטים בו בעיניים בורקות, מבט הממחיש ללא כל צורך באף מילה מיותרת עד כמה הם אוהבים אותו, עד כמה הוא חשוב בעיניהם ובעיקר עד כמה הם מאמינים בו. ילד הזוכה למבט שכזה יכול לצלוח את העולם השוצף וקוצף על כל משבריו וקשייו ולהגיע להישגים רבים יותר מילד שאיננו זוכה למבט שכזה.

    כל ילד הוא בית מקדש קטן, פיקדון יקר שלא יסולא בפז, מבחינת צדיק הדור ממש שהרי אינו טועם טעם חטא בשלבים המוקדמים של חייו ובידינו, הוריו, הכח לשמר מצב זה או לקלקלו, להעצים או להחריב.
    תראו בי את הטוב

    כל דבר רע ושלילי שאנו רואים בילדינו נובע אך ורק מזווית ראייתנו הלא נכונה, שכן לו נסכים להסיט הזרקור אל עבר נשמתו הטהורה, נגלה שאין ילד רע אלא יש ילד שרע לו. לו רק נסכים להעצים בו את החיובי ולהפסיק עם אינסוף הערות ההרסניות על כל צעד ושעל שעושה ילדנו, נגלה שמילה טובה שווה ילד טוב, ועוד מילה טובה שווה ילד עוד יותר טוב ובריא בנפשו וכן על זו הדרך.

    ולהלן טיפ ליישום: שבו לפחות פעם ביום, תוך שהנכם עוצרים מהמירוץ אחרי הזמן, תניחו את כל עיסוקיכם בצד ובמשך דקה אחת, דקה אחת שלמה, רק תביטו בילדיכם, בעיניים אוהבות, עיניים בורקות בדיוק באותו מבט שבוודאי הייתם מביטים בפרס כספי עצום שבו זכיתם זה עתה. כפי שכל הורה יודע – כל ילד שווה הרבה יותר מכל סכום כסף הקיים עלי אדמות ואם כן בוודאי ובוודאי שראוי אף הוא במבט זוהר שכזה, ו"כמים הפנים לפנים כך לב האדם לאדם", ישיב לכם גם הוא אהבתו.
    או אז ישיב לכם בעל הפיקדון יתברך שמו, כפל כפליים שכן אם אתם שומרים על שלי, אני אשמור ואשיב לכם כגמולכם ותזכו לרוב ושמחה.

     


    חגית אמאייב, מהתוכנית "אשת חיל" בערוץ 10, הינה מפתחת שיטת הטיפול הזוגי הייחודי באמצעות קלפים "בשניים" היחידים מסוגם המותאמים גם לציבור החרדי הבאים לתת פתרון לבעיות בתקשורת, למניעת השחיקה הזוגית ולחיזוק הקשר. חדש! ניתן לקבל ייעוץ טלפוני חינם!



    0 תגובות